دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

آری قلبت

مانند لحظه ای که رازی بر تو آشکار می شود 

ناگهان درمی یابی که : آخ...من رویایی ندارم... 

بر جای خشکت می زند 

این حس را نمی شناسی...آری بی رویا بودن را ....برای تو غریب است 

انگار لحظه ای در تو چیزی فرو می ریزد 

سعی می کنی چند رویا برای خودت بسازی، اما نمی شود 

رویا باید از قلبت باشد...چون رویاست که سرانجام واقعی می شود 

آری قلبت...

مـــعـــجــــزه

چند روزیه نمی خندم .حتی لبخندام هم زورکیه 

کسی که توی همه عکساش می خندید ، حالا یه لبخند الکی روی لباش ماسیده. 

دلم می گیره از این چشمای غمگین 

  

خدایا دلمو شاد کن... 

 

دلم می خواد بازم از ته دل بخندم ، دلم می خواد غم و غصه توی زندگیم بمیره ، دلم می خواد خلاءهای زندگیم با شادیا پر بشه  

دلم میخواد بازم وقتی توی آینه نگاه می کنم خندم بگیره از افکارم! 

دلم می خواد خیلی خوشحال باشم...خیلی زیاد 

یه اتفاق خوب....یه معجزه...خدایا ازت یه معجزه می خوام 

می خوام تو زندگیم عشـق داشته باشم...انگیزه زنده بودن...دلیل نفس کشیدن.

می خوام یه نفر شاهد همه لحظه های زندگیم باشه...یه نفر که من همه زندگیشم 

 

دیگران را بفهمیم

اگر کسی بیش از حد می خندد، حتی به مسائل خیلی ساده و معمولی؛او از درون به شدت اندوهگین است
اگر کسی بیش از حد می­خوابد، مطمئن باشید که او احساس تنهایی می­کند.
اگر کسی کمتر حرف می­زند و یا در زمان حرف زدن بسیار سریع صحبت می­کند؛ این بدان معنیست که رازی برای پنهان کردن دارد.
اگر کسی قادر نیست بگرید، او شخصیتی ضعیف است.
اگر کسی بطور غیر نورمال غذا می­خورد، از استرس و فشارِ زیاد رنج می­برد.
اگر کسی به سادگی می­گرید، حتی در برابر مسائل خیلی ساده، او فردی بی گناه و دل نازک است.
اگر کسی به سرعت عصبانی می­شود، حتی برای مسائل کوچک و پیش پا افتاده، این بدان معناست که او عاشق شده است.

گر نبوسد در این بهار مرا...یار من نیست ای بهار سپید!

در این بهار مرا بوسید ، اما وقتی یک چیزی غلط است غلط است دیگر! حتی اگر به نظر همه خیلی درست برسد!

پ.ن. چقدر من تو کار بوس هستم!!!! خیر سرم!!!!

بغض

خوب است وقتی که نفست بالا نمی آید ، 

        کسی حرف های بغض شده در گلویت را جایی نوشته باشد...