دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

جواب می ده!

خدایا دمت گرم به خدا  

آخیـــــــــــــــــــش همچین حالم خوشه ها !  

خدایا بازم از این کارا بکن!  

خدایا صداتو شنیدم ممنونم که صدامو شنیدی  

یادت بخیر

نمی دونم امروز چرا همش دلم می خواست ببینمت همبازی! راضی نیستم همبازی!  

داشتم فکر می کردم چقدر بزرگ شدی همبازی...انقدر که دیگه بازی نمی کنی...به جای همبازی حالا می خوای همخونه داشته باشی...! آخ یادت بخیر همبازی! 

جنون

دل گمراه من چه خواهد کرد 

با بهاری که می رسد از راه 

یا نیازی که شکل می گیرد 

در تن شاخه های خشک و سیاه 

 

دل گمراه من چه خواهد کرد 

با نسیمی که میتراود از آن 

بوی عشق کبوتر وحشی 

نفس عطرهای سرگردان 

 

لب من از ترانه می سوزد 

سینه ام عاشقانه می سوزد 

پوستم می شکافد از هیجان 

پیکرم از جوانه می سوزد 

 

من ز شرم شکوفه لبریزم 

یار من کیست ، ای بهار سپید؟ 

گر نبوســد در این بهار مرا 

یار من نیست ، ای بهار سپید