دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

گوشیو بردار!

متن تلفنهایی که توی یک روز به من می شه: 

برادرم : ‌۵ تا تخم مرغ بذار بپزه توش نمک هم بریز تا من بیام! 

مامانم :‌ چندتا سیب زمینی سرخ کن تا من بیام! 

بابام: معنی فلان کلمه (اغلب کلمات سخت و تخصصی الکترونیک که بابام فک می کنه چون اینهمه کلاس زبان رفتم باید بلد باشم) چیه؟ 

مامانیم :‌ همتون خوبین؟خوبین؟خوبین؟  

باباییم :‌ می خواستم صدای قشنگتو بشنوم  

داییم :‌ این فی الــــتر شکون ما تموم شدا!  

آیــدا :‌ نوش کجایی؟ خوبی؟ 

پ.ن : اینو یه جا خوندم خیلی خوشم اومد 

"هیچگاه تنهاییت را به حراج نگذار! فصلش که برسد به قیمت میخرند."

شــت!!

گوشی موبایلی که توی دست فشرده نشه
شب کنار بالش گذاشته نشه
نیمه های شب به خاطر اس ام اس احتمالی چک نشه
گوشی موبایل نیس که...
صرفا همون گوشت کوبه که باید روزی صد بار کوبیدش تو دیوار...! 

 

منبع : فــــ.بـــ

زخم

من همونم که زخمامو خودم بستم...