دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

گر نبوسد در این بهار مرا...یار من نیست ای بهار سپید!

در این بهار مرا بوسید ، اما وقتی یک چیزی غلط است غلط است دیگر! حتی اگر به نظر همه خیلی درست برسد!

پ.ن. چقدر من تو کار بوس هستم!!!! خیر سرم!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
شقایق چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ http://shaghayeghm.blogfa.com

گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم
که دگر باره از این گونه خطاها نکنم
چو لبت از لب من گشت جدا
توبه کردم که دگر توبه ی بیجا نکنم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

بوسه چه واژه عجیبی!!!!!

تا چشمت درآد!
حتی اگه اسم هم ننویسی می دونم کی هستی!می شه از وبلاگ من گم شی بیرون؟؟؟

آِیدا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com

وای خنگ شدم نوش ! داشتم دنبال لایک میگشتم !!! ماشالله :)

خنگولی
سفارش دادم برات ردیفش کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد