دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

آری قلبت

مانند لحظه ای که رازی بر تو آشکار می شود 

ناگهان درمی یابی که : آخ...من رویایی ندارم... 

بر جای خشکت می زند 

این حس را نمی شناسی...آری بی رویا بودن را ....برای تو غریب است 

انگار لحظه ای در تو چیزی فرو می ریزد 

سعی می کنی چند رویا برای خودت بسازی، اما نمی شود 

رویا باید از قلبت باشد...چون رویاست که سرانجام واقعی می شود 

آری قلبت...

نظرات 9 + ارسال نظر
دختری با دامن حریر دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام !

جذب شدم فقط بخاطر اینکه من هم متولد آذرم . . .

ی دختر آذریه تمام عیار ! با همون غرور و همون احساسات !

چقدر دوست داشتم اسم وبلاگت رو ... احساس کردم ماه آذر خیلی افتخار داره ...

آذری ها بهترینن . . . مطمئنا اگه قرار بود خودم انتخاب کنم ماه تولدم رو بازم آذر رو انتخاب میکردم :)

عکست رو دوست دارم !

نگین.

سلام آذر ماهی!
آره به نظر من هم افتخار داره چون آدمهایی هستیم که تو هر موقعیتی فقط خود واقعیشونو نشون می دن!قبول داری؟

مرسی عزیزم

قایق آبی چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

اخ ک منم رویا هام همه خشک شده از بس تو انتظار بودن
دلم برای کامنتات تنگ شده بود دختر مرسی ک هستی

قربون تو دختر
از تو هم مرسی که هستــــــی

black angel یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ق.ظ

دور میشوم

دورتر از هرآنچه که فکرش را بکنی

آنجا که رؤیا خود نیمه تاریکی از خوشبختی ست...
دیگر چیزی نمی شنوم

صدای خورد شدنم گوشهایم را کر کرده

ساعتم سکته کرده

ساعت سراب است

باید بخوابیم تا کسی بیدارمان کند

تا بدانیم هر چه دیدیم همه خواب است

تقدیر بر این بود که بی صدا در میان رازهایمان بشکنیم.....
آری تقدیر اینچنین بود.....

برزخ

[ بدون نام ] دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

barzakh?

خیلی دوس داری بی نام و نشون باشی؟؟؟؟؟
من که می شناسمت اما شاید بقیه هم بخوان بدونن تو کی هستی

[ بدون نام ] دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

hamin ke to midoooni kafie man vase to miam inja na vaskhatere baghie.....manzooret az barzakh chi bood?

هوم فکر می کنم با یکی اشتباه گرفتمت!
برزخ برا اینکه یه حسی تو مایه های برزخ بهم می ده
همین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ

frekr nemikonam.... motmaenam.....age shoma ham deghat va hoseleye mano dashtin va ye negah be time commenta mindakhtin mano mishnakhtin hata bi esm :d vase bazi chiza vaghean lozoomi nadare sherlook holmz bashi ke...ddddd
banoo hese barzakh daghighan che hesie?aya?v

البته آی پی شما منو از ابهام در اورد. چون یه کسی که حتی دلم نمی خواد وبلاگمو بخونه و می خونه و اگه می شد مثل ف ب بلاکش می کردم، آی پیش شبیه مال شما بود برا همین چون اسمی ننوشته بودی یه لحظه اشتباه کردم. هر چند که فقط به اسم بلک انجل می شناسمت!
حس برزخ برا من یه چیزی مثل معلق بودن وبلاتکلیفیه.

black angel چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ

khob hameye esmha chizi joz ye esm nistan vasilei vase seda kardane adam....va shoma in vasile ro vase sedazadan va tamayoze beyne mano gheyre mano darin....ama khobie in esm nesbat be esme vaghei ine kke ba khosoosiat va shakhsiate man hamahange ama esmaye adama aghlab ba khode vagheishoon kheyli motefavete....movafeghi?v
fekresho ke mikonam vaghean hese badie ama na badtar az ehsase tanafor va na badtar az ehsase gonah.....hade aghal khobie hese moalagh boodan ine ke ehsase jodaei az digarano dari
ama vaghean in hese jodaei hese khobie?!?!?!?!?!v

اسم واقعی من با شخصیتم هماهنگه!

احساس تنفر و گناه و اینا الان چیزایی نیستن که درگیرشون باشم.بیشتر درگیر همون برزخم. و آره شاید یه خوبی داشه باشه، اینکه هنوز به آخر خط نرسیدم و هنوز می تونم امید داشته باشم به آینده
درباره احساس جدا بودن از بقیه فقط اینو می تونم بگم که احساس تنهایی می کنم

black angel چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

قدر این احساستو بدون.....

از گودال تاریک تنهایی هایم بیرون می آیم

به جهان پوچ بیرون سرک میکشم

همانا باقی ماندن در سیاه چاله های تو در توی این زمین سرد

و معشوقهء هر شب کرم ها شدن

به از لولیدن در هیاهوهای دیوانه وار این آدمیان

بر سر هیچ !



ئشقش پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

منم هییییییییچ رویایی ندارم...
شاید رویام همون (طرف) باشه...
شاید!!!

(بی تفاوت...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد