دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دیگران را بفهمیم

اگر کسی بیش از حد می خندد، حتی به مسائل خیلی ساده و معمولی؛او از درون به شدت اندوهگین است
اگر کسی بیش از حد می­خوابد، مطمئن باشید که او احساس تنهایی می­کند.
اگر کسی کمتر حرف می­زند و یا در زمان حرف زدن بسیار سریع صحبت می­کند؛ این بدان معنیست که رازی برای پنهان کردن دارد.
اگر کسی قادر نیست بگرید، او شخصیتی ضعیف است.
اگر کسی بطور غیر نورمال غذا می­خورد، از استرس و فشارِ زیاد رنج می­برد.
اگر کسی به سادگی می­گرید، حتی در برابر مسائل خیلی ساده، او فردی بی گناه و دل نازک است.
اگر کسی به سرعت عصبانی می­شود، حتی برای مسائل کوچک و پیش پا افتاده، این بدان معناست که او عاشق شده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

اما بعضی وقتا اینا درست نیست...
مثل وقتی که آدم از یکی متنفر میشه اما نمی دونه که ته دل اوون آدم چی بودهه...
مگر خودش رو با این اگر ها دل خوش کنه

من که نفهمیدم منظور شما رو!
اما ممنون که کامنت گذاشتین! اونم انقدر مغرضانه!

فاطمه چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام. ۱۴ ساله هستم از اهواز ولی از سنم پخته تر هستم...
متولد آذرم و عاشق هرچی متولد آذره...
من همه ی جملات این بخشو با تمام وجودم فهمیدم ولی...
ولی کاش بعضیا هم می دونستن...

خوش اومدی عزیزم
آره خب!

فاطمه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

من هنووووووووووووووووووووووووووزم تو کف این بخشم!!!

اینارو خیلی دوس دارم...
چون من...

بیش از حد میخندم...همه شاکی ان..
بیش از حد میخوابم...
کم حرف میزنم یا تندتند...
زود گریه ام میگیره...خیلیییی زود...
خیییییلی زود عصبانی میشم!!!

بعضی روزا شده ازخواب بیدار میشم..اولین چیزی که بهش فکر میکنم گوشیمه..بعد یه لبخنده تلخ میزنمو میگم بیخیال ..من که کسیو ندارم(که به امیده اون باشم که یه اسی بدم یا بگیرم..)...بعد با بغض میخوابم..

با این که نیازی هم به خواب ندارم و از خوابیدن خستم...

منم خیلی زود گریم می گیره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد