دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دل نوشت

می خوام بازم کسیو داشته باشم که براش بنویسم ، به فکرش آهنگ گوش بدم ، به عشقش دنبال شعرا و آهنگایی باشم که به عشق و رابطمون می خوره.

می خوا بازم کسیو داشته باشم که روزای خوب ، فکرای خوب و خاطره های خوب باهاش داشته باشم.

می خوام بازم کسیو داشته باشم که بغلم کنه ، بوسم کنه ، نگاهم کنه و باهام ساعت ها حرف بزنه .

دلم میخواد از نگاه کردن به چشماش دلم بلرزه ، از شنیدن صداش نفسم بند بیاد و از لمس دستاش قلبم هری بریزه .

می خوام کسیو داشته باشم که برای انتخاب زنگ شمارش توی گوشیم یه عالمه آهنگ انتخاب کنم؛ هر روز با زنگش بیدار شم و تا شب هیجان بودن با اون رو داشته باشم .

می خوام با کسی باشم که باهاش بهم خوش بگذره؛ ثانیه ها رو بشمارم تا وقت قرارمون برسه، هر بار که می بینمش یه حس جدید داشته باشم و منتظر سورپرایز شدن با چیزا و حرفا و کارای عاشقانه باشم.

دوس دارم باهاش برم شام بخورم، دیر برگردم خونه ، باهاش برم توی طبیعت بگردم .

می خوام کسیو داشته باشم که بهم بگه عزیزم ، خوشگلم ، مهربونم..دوس دارم همش قربون صدقم بره هم توی اس ام اس هم پای تلفن هم رو در رو.

دلم می خواد بغلم کنه و همش ازم تعریف کنه، توی روم بهم بگه دوسم داره .

دلم می خواد واقعا دوسم داشته باشه منم دوسش داشته باشم...