دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

زخم

من همونم که زخمامو خودم بستم...

نظرات 9 + ارسال نظر
آرشید یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ق.ظ http://arshid.blogsky.com/

تو از نوشته هایم چه می فهمی
وقتی که " زخم " می نویسم
که مفهوم زخم را...
با سواد درد باید فهمید ...

سلام
بسیار زیبا
و بینهایت سپاس

سپاس از تو...لطف داری

آرشید یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

ماه تولدتان مبارک
تشکر ویژه ... هم آذری
من هم متولد آذرم ...

تعریف نباشد آذریها را صاحب استعداد های شگرفی آفریده اند ...
بر شما مبارک ...

گذشته اما تولد شما هم مبارک

چیز تعریفیو بید ازش تعریف کرد! ما خیلی خاصیم اوصولا

آرشید یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ

من هنوز در حال و هوای آذرم ...
ببخشید :)

بهر حال تولدتان مبارک ...

nin یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ http://nin1.blogfa.com

بیشتر از قشنگ ، دردناک بود ...
مواظب خودت باش !

ممنونم
تو هم همینطور!

فرنوش چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ

آذری ینی کوه امید...
په تو چی؟؟
خدات کو؟
اعتقادت به خدا تو نوشته هات مث اینه که خدات یه خدای ظالم عقده ایه!
چی کار داری میکنی با خودت و خدات و دور وبریات؟
آذری همیشه و جا مومن به خدا و رسولش هستن!
مطمئنی آذری هستی؟

تو مطمئنی پاییزی هستی که ینجوری منو قضاوت می کنی؟؟؟؟؟؟؟

black angel سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

چرا؟دستای دیگری کنارت نبود یا دستای دیگه ای رو قبول نداشتی؟

خودم خودمو زخمی کرده بودم خودمم باید درستش می کردم

black angel چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

از دست عزیزان چه بگویم؟
گله ای نیست
گر هم گله ای هست......دگر حوصله ای نیست
سر گرم به خود زخم زدن در همه عمرم
هرلحظه جز این دست مرا مشغله ای نیست
دیریست که از خانه خرابان جهانم
بر سقف فرو ریخته ام چلچله ای نیست......
آره بانو چنین است....

علی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

زخم بستن بلد نبودم
واسه همین جاش مونده
(متولد یلدا :( )

مهدی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

وقتی زخمای خودت و خودت می بندی نمی تونی محکم ببندیشون باید بالاخره بدی یکی دیگه محکمتر ببنده

خودم همچین بستم که نزدیک بود قطع عضو شم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد