دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

بهم کادو بده...منتظرم!

این روزها به همه چی شک می کنم...از شک داشتن ، از نا امیدی متنفرم...از فراموشی متنفرم...از بی خیال شدن متنفرم...از گرم کردن سر خودم متنفرم...از گذروندن روزا و انتظار تا اینکه شب شه بخوابم متنفرم...از تاریک شدن هوا متنفرم...از تکرار متنفرم...از صبح زود بیدار شدن متنفرم...از ف.ب متنفرم... 

 

خدایا من رو با خودم تنها نذار!نباید شک کنم...همه وجودم باید پر از اعتماد شه... 

می خوام کسی وارد زندگیم شه که قرار نباشه هیچوقت فراموشش کنم...شب و روزم رو پر کنه از زندگی که بوی ناب زنده بودن می ده...بوی حقیقت می ده...

 

خدایا تولدم نزدیکه...بهم کادو بده!

نظرات 11 + ارسال نظر
maryam یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ http://khiale-pooch.blogsky.com

انشالله کادوی خوبی از خدا بگیری....

مرسی عزیزم...تو هم همینطور

bande khoda! یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

salam omidvaram khobo salamat bashi doste aziz, pishapish tavalodeto tabrik migam, omidvaram salhaye sal be khobio khoshi zendegi koni, man hazeram az tarafe khoda ye kado khob be shoma bedam, movafagh bashi khanom khanoma.

سلام مرسی از تبریکت
آهان شما فرستاده خدا هستـــی اونوخ؟؟؟

مانا دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ http://darlingnaz.blogfa.com/

سلام
این عکس که روی وبلاگته عکس توست ؟
چقدر بااحساس نوشتی
منم لینکت می کنم
آه عشق گره ای دست و پا گیر

سلام عزیزم
آره عکس منه
مرسی به پای شما که نمی رسیم

hananeh دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ب.ظ

استغفرالله!!

الان تازه شدی مثله قبلنای من! دقیقا!! همه ی این حرفا برام تکرارین!! اما میدونی چی شد؟ خدا هدایتم کرد!! از خدا پرسیدم قبل از این کجا بودی؟ گفت این تویی که از من غافلی ولی من حواسم همیشه به تو و همه هست!! ولی در جلوی چشمان تو پرده ای بود که حقیقت را بر چشمانت پوشانده و تو را بی خبر ساخته بو!! واقعا هم!! مثلا ما یه عشق میخوایم ولی عشقامون پاک نیست! همش به بغل و بوس و لبخند و حرفای عاشقانه فکر میکنیم ولی عشق.. یاده یه شعری افتادم که اخرش میگه عشق مقدسه باید بهش سجده کنیم..(ولی نه اونو بپرستیم سعی نکن منفی نگر باشی..مثلا فرشته ها بر پدرمون سجده کردن ولی مارو که خدا نمیدونستن! درست؟) اووو.. انقد دارم ازین حرفا!! همشم یه مرجع معتبر داره!! مثلا قران!!! وجعلنا من بین ایدیهم سدا و من خلفهم سدا فاغشیناهم فهم لا یبصرون: یعنی ما چشمان کافرا ن را بستیم و درمقابل و پشت سرشان سدی قرار دادیم لذا نمی بینند (نمی توانند ببینند!!) اما خواوند توبه پذیر و بسیار آمرزنده است!! نا امیدی از رحمت خداوند////گناهی که هرگز بخشیده نمیشه!!//// به خدا توکل کن! شاید این جمله رو بار ها بشنویم و بگیم خدایا توکل بر تو کردم اما ایا واقعا مسلمانیم؟(مسلمان یعنی کسی که تسلیم امر خداست)...و............!
اولین گام نمازه..اماااااااااااااا اما نه هر نمازی اول وقتش کن!!!
بعدش قرآن!! مهمه ها!!نماز!! از خداوند پرسیدند چه کسانی را به جهنم می اندازی؟ گفت الذین لم یصلون!! کسانی که نماز نمی خوانند!! سه جور حق داریم :حق الله....حق الناس....حق النفس... نماز حق اللهه! حقه خداست بر گردن بنده اش!! حق الناس که میدونین!! حق النفس حقی که شخص درمقابل خودش داره!! آدم باید مراقب جسمی که از طرف خدا به امانت گرفته باشه!!

ممنون
به حرفات باید فکر کنم

[ بدون نام ] شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

نیستیا!!

black angel شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

فکر میکنی اگه بخواد بهت کادو بده بهترین کادویی که میتونه بهت بده چیه؟

یه حس خوب واقعی و موندنی

black angel سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ

تو که خودت میدونی این دنیا هیچیش همیشگی و موندنی نیست پس چرا خودتو اذیت میکنی؟

منظورمو که می دونی!برا چی مسائل رو با هم قاطی می کنی؟!

آیدا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ

منم میخوام بهت کادو بدم :(( خب ؟ D:
از اون کادوها نه هاااا از این کادو هااا خب ؟ D:

هممممم الان نمی دونم کدوم آیدایی!اما دست درد نکنه من کادو دوس دارم بده دیگه!

فاطمه سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.Tinhay.blogfa.com/

وب قشنگی داری...یه سر به منم بزن!!

black angel جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

Az bas ke maraz daram man!!!!

می دونم!!!!!

black angel شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

avarin :d

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد