دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

ما

نیا باران ... عاشقانه اش نکن ... من و او ما نشدیم...

نظرات 4 + ارسال نظر
hananeh شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

وقتی میخوایم فراموش کنیم...

از فراموش کردن خسته شدم!دلم می خواد یه کسی بیاد که قرار نباشه هیچوقت فراموشش کنم

black angel یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

heif shod
kheyli heif shod

چی حیف شد؟؟؟؟؟؟؟

black angel دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

Ke mano ou ma nashodim ke asheghaneha nasakhtimo nasorodim ke dastaei ke to in sarma bayad to dastaye ou bod bayad hamchenan az soze sarma o tarse tanhaei to jibam bemone bano...heif shod

از کجا معلوم ...فکر کنم یه جفت دست منتظر منه که قراره برای همیشه گرمم کنه

black angel سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

Omidvaram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد