دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

جنون

دل گمراه من چه خواهد کرد 

با بهاری که می رسد از راه 

یا نیازی که شکل می گیرد 

در تن شاخه های خشک و سیاه 

 

دل گمراه من چه خواهد کرد 

با نسیمی که میتراود از آن 

بوی عشق کبوتر وحشی 

نفس عطرهای سرگردان 

 

لب من از ترانه می سوزد 

سینه ام عاشقانه می سوزد 

پوستم می شکافد از هیجان 

پیکرم از جوانه می سوزد 

 

من ز شرم شکوفه لبریزم 

یار من کیست ، ای بهار سپید؟ 

گر نبوســد در این بهار مرا 

یار من نیست ، ای بهار سپید

نظرات 5 + ارسال نظر
Nima پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://MidNight-Cafe.blogsky.com

نظرخاصی ندارم

مینا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://meykhoooneh.blogsky.com

زیبا بود در ضمن من متولد اذر هستم ...

مرسی عزیزم مال فروغ بود
مخلص همه آذر ماهیام هستیم در ضمن

محیا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام ناز بانو؛
مرسی از لطفت و طبع بلندت!
شعر فوق العاده ایه!!
یه حس عجیب بهم داد، منم برات یه ایمیل گذاشتم.
با به امید خدای بهار سپید و عطرهای سرگردان برای تک تک آرزوهای قشنگ و طلاییت «ایدون باد» منو بپذیر!

گر نبوسد در این بهار مرا... یار من نیست
آه ای خدای بهار سپید...

سلام عزیزم
مرسی از محبتت! فروغ همیشه فوق العادس
ایمیل پر احساستو خوندم خانومی و ممنونم ازت برات جواب فرستادم
امیدوارم که بهار خوبی رو پیش رو داشته باشی

قایق آبی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

سلام نوشزاد جووووونم
دلم کلی تنگته
سال نو تو هم جدید باشه ایشالا امساااااااااااااااااااااااااااااااااال از اون سال خوب خوبا باشه به اون چیزایی هم که تو پستات گفتی برسی حتی از اونا بهتر تر تر
خیلی زیاد هوای خوودتو داشته باش و اینو بدون اوول تو باید خودتو دوست داشته باشی تا بقیه هم دوست داشته باشتن پس بهترین هارو بخوا تا بهترین ها رو داشته باشی
کلی :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:

سلام نیلوفر عزیزمممم
مرسی مهربون منم همینطورررر
ایشالا که برای تو هم سال خیلییی خوبی باشه و از بس که خوش قلبی من مطمئنم که برات بهترینا اتفاق می افته
راس می گی به خدا چشم
بـــــــــــــــــــــــــــــــــوس

فرداد چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

نوکرتم /من آذری ام

آقایـــــی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد