دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

برزخ

پوچ و بی احساسم.انگار تو یه برزخ غوطه ورم.فقط می تونم به خودم فکر کنم انگار هیچ کس دیگه ای تو زندگیم وجود نداره هیچکس رو نمی بینم.فقط خودم رو می بینم که دارم تنها تو یه مسیر عجیب که انتها نداره آروم قدم می زنم.برام مثل یه خلصه می مونه.حس می کنم یه کم از سطح زمین اومدم بالا تر و قدمهام تو یه ابر فرو میره.

انقدر روحم لگدمال شده دیگه نمی تونم درکش کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
ارش سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://hafez12.blogsky.com

میتونم باهاتون صحبت کنم ؟ اگه خواستی یه سری به وبم بزن تا شماره بدم

آخه شما جای من بودید چی جواب می دادین؟؟؟!!!
اگه وقت کردین یه سری بهش بزنین یکم ذوق کنه طفلی!!!!یکمی هم روح شما شاد می شه!!!!

گیلاسی چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ

عزیزم من بهش دست نزدم . درست میشه خودش . اگر قبلا بوده هنوز هم هست (:

گیلی جونم ممنون
آره دیدم درست شد.آخه یهو دلم شور زد که نکنه رفته خودش!!!!
مرسی که اومدی راستی.کلی خوشالم کردیییییی

سایه چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://saye2010.persianblog.ir/

اااااا دخترم چرا انقدر نامیدی

ای بابا سایه جون چی بگم والا!
هی می خوام نباشما ولی واقعا نمی شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد