دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

این رو وقتی 16 سالم بود نوشتم (سال 1383)

شکوفه کردند دستان تنهایم

پر از برگ های جوان شدند شانه هایم

گنجشکان لانه ساختند در آغوشم

عبادتگاه معصوم شبگردان شدم

کسی نفس کشید در گلویم

برگی عطر تازه اش را کشید بر گونه هایم

سبک شدم،بالا رفتم،نگاهم کردی

با غرور،شکوفه هایم را تحسین کردی

از گلبرگ های فیروزه ایت پُر شدم

لحظه های احساست را در خود حس کردم

یک شبنم از نگاهت بر گیسوان خود غلتاندم

گنجشکان لانه هایشان را پُر کردند از لبخندم

این گونه پروازم دادی

پ.ن.: چه چیز باحالی نوشته بودما!!یادمه اون موقع ها عاشق یه کسی شده بودم که 8 سال ازم بزرگتر بود!!!!

پ.ن (بی ربط): سراغ خاطراتت نمی رم.دیگه پیشت کم نمیارم.چشم ندارم ببینمت.شنیدم به روح خیلی اعتقاد داری!

نظرات 10 + ارسال نظر
پسر طهرونی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ http://lovetarin.bloghaa.com

خدا رو چه دیدی شاید با تو باشم
شاید با نگاهت از این غم رها شم
خدا رو چه دیدی شاید غصه رد شد
دلم راه و رسم این عشق رو بلد شد

سلام دوست خوبم
منم پسر طهرونی بعد از 21 بار فیلتر شدن دوباره برگشتم
با موضوعات جدید و مختلف!
امدم تا دعوتت کنم به وبم
امیدوارم از مطالبم خوشت بیاد
گالری عکس پسر طهرونی
اینجا طهران است سال 1301 هجری قمری
ما به به دنبال عشقیم همون عشقای قدیمی: میگن قدیما اگر با یکی پیمان مییستن حتی اگه میمردنم زیرش نمیزدن
شما چطور؟؟
منتظرتم
امضا: پسر طهرونی

۲۱ بار فیلتر شدی یعنی خیلی شاخی؟؟؟

آریا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ http://mahnama.blogsky.com/

شعر قشنگی بود
من تازه وبلاگ زدم و توی اکثر وبلاگ ها که چرخ می زدم اکثرا یک مشکل داشتند این که حرف دلشون را نمیزدنند بهتر بگم احساساتشون را با قید و بند میگویند چیزی که در وبلاگ شما نظرم را جلب کرد فقدان این محدودیت بود .
اگر تمایل داشتید به وبلاگ من هم سر بزنید
http://mahnama.blogsky.com/

خیلی ممنون
حتما

بردیا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.royaiyclub.tk

با این حساب الان 24 الته پس !

گفتی عاشقه یکی 8 سال بزرگتر از خودم شدم یاده خودم افتادم !
منم 16 سالم بود عاشق دوست مادرم شده بودم :d !

:))

نمی دونم چه جوری حساب کردی!!ولی الان توی ۲۲ سالم
آذر ۲۲ تموم میشه می رم تو ۲۳


آره تو این سنا آدم هر روز عاشق یکی می شه!

احمدرضا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ http://dosetdaram.blogsky.com

اومدم به وبلاگت سر زدم.شما هم بیا سر به ما بزن خوشحال می شم.اینم آدرس وبلاگم جهت درج در پیوند وبلاگت http://dosetdaram.blogsky.com

ایوب شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.dastnevshteh.blogspot.com/

ببیبن اگر با همین ضریب که توی ۱۶سالگی عاشق یک مرد۲۴ساله بودی بخوای الن عاشق بشی باید توی فسیل ها واست دنبال شوهر بگردی ما حواست باشه

اتفاقا این نشون میده که من عقلم از سنم بیشتر بوده!!
;)

رویا66 شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ http://asemanedelam.persianblog.ir

سلام نوشوجان!
من هم متولد آذر هستم!
چقدر احساس متولدین آذر شبیه همه!
این پستت محشر بود :

هیچکی برام مثل تو نمی شه

چون هیچکس نمی تونه اندازه تو بی معرفت باشه

هیچکس نمی تونه مثل تو منو بغل کنه

هیچکس نمی تونه اندازه تو محبتشو ازم دریغ کنه

هیچکس نمی تونه مثل تو منو ببوسه

هیچکس نمی تونه اندازه تو سنگدل و سرد باشه




چون هیچکس بوی تورو نداره

سلام عزیزم مرسی
به به یه متولد آذر دیگه !بووووس

هنا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی
من وبلاگ دارم ولی وبلاگم فعلا یکم خصوصیه..اگه اجازه میدی فعلا یکم بیشتر با هم آشنا بشیم بعد حتما آدرسمو برات میذارم خانمی...البته ببخشیدا
ای بابا اون که خودش آذری بوده اتفاقا دو تا متولد آذر بهتر با هم کنار میان که ...تعجب کردم:دی
آخه آذریا زیاد کینه به دل نمیگیرن و زود یادشون میره ولی شهریوریها...
پس خدا کنه که منم یکم با سیاست بشم آخه اصلا سیاست تو ذاتم نیست فقط هارت و پورت میکنم آخرشم مثل چییییی پشیمون میشم...اونم که حساااااس...بهرحال من هنوز منتظر خودشم راستش هنوز نتونستم کس دیگه ای رو جاش بپذیرم:(
راستی من دو سال از تو بزرگترم انگار..متولد شصت و هفتی؟

سلام دوستم!تو چطوری؟
باشه عزیزم هر جور که راحت تری.
می دونی من و اون درسته هر دو مال یه ماه و یه سال بودیم(سه روز با هم فاصله داشتیم و تولدمون رو با هم می گرفتیم!) ولی خب از دوتا جنس بودیم دیگه!!!!با هم خیلی خوش می گذروندیم ولی سر چیزای جدی واقعا هیچ کدوممون کوتاه نمی اومد!
من کینه به دل نمی گیرم ولی اون بدجوری کینه ای بود.به طوری که همه چیو همیشه تلافی می کرد!
سیاست تو ذات منم نبود!ولی انقدر ضربه خوردم و انقدر احساسات دست نخوردمو زیر پای آدمای بی ارزش کشتم که ...امیدوارم تو یه جور دیگه به دستش بیاری هنا جونم.
به نظر من جایگزینی اغلب جواب معکوس می ده!مگر اینکه ازش خیلی گذشته باشه!
من ۲۳ آذر ۱۳۶۷ هستم

black angel دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

az khodam na omid shodam
yadame too 16 salegim honari tarin karam ahang goosh dadan bood onvaght to....akhe tafavot ta in had????v

حالا خودتو ناراحت نکن همه که با استعداد نیستن

black angel شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

are khob....albate narahat nistam

الان من از خودم بدم اومد

black angel شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

delet miad az khodet badet biad....in jori onvaght manam az khodam badam miad ke enghad az kasi khosham miad ke az khodesh badesh miad pas to ham az khodet khoshet biad behtare dooste ahle ghalam va honare maaaa
daste maham begir ke ma ham dar honar dasti peydakonim banooo....v


باشه باشه خودتو ناراحت نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد