دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

شوخی!

- می گم بی خود نیست خدا هیچ وقت حوصله اش سر نمی ره ها!از این بالا همه چی مثل یه فیلم می مونه!

- خدا که تماشاچی نیست؛خدا فیلم سازه!

- ...فکر می کنی آخرِ فیلم زندگی من و تو رو چه جوری می سازه؟

- فیلمای کمدی همیشه خوب تموم می شن!

- یعنی زندگی ما کمدی بود؟

- نه!همش یه شوخی بود.

(قسمتی از حرفای یه زن و شوهر که داشتن می رفتن از هم جدا شن ولی  تو آسانسور گیر کرده بودن! تله فیلم آسانسور-کانال 4 خجالت دادمون!)

                                                                                                           

 

می گم نه خِیرَم!خیلی هم با شعوره!خیلی هم ازش خوشم میاد!خیلی هم قبولش دارم!

می گه نــــــــــه!اصلاً همه حرفاش مزخرفه.

می گم نــــــــــــــــــــــــه!تو نمی شناسیش آخه.من یه ساله می شناسمش دیگه فهمیدم منظورش چیه.

(نمی دونم چرا لجش می گیره)می گه نه نه نه !اصلا خَره خره خره!

(همه می خندن! من عصبانی می شم.تو دلم به خودم می گم خَر منم که جلوی شما مُنگُلا* غلط زیادی می کنم حرف می زنم.الکی می خندم ضایع نشن)

*این مُنگُلا شامل یه عده ای می شه که فقط سر آزمایشگاه فیزیولوژی جانوری 2 هفته ای یه بار میبینمشون!

نظرات 5 + ارسال نظر
black angel دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

age adrese oon asansorero dashtam eshghamo mibordam oonja ke nare ba kase dg ezdevaj kowne ama mizashtam taraf khod koshi kone rahat beshe az in donyaye mozakhraf gav sandoogham baz mikardam polasho ba dozde share mikoardam mizadim be zendegimoon....behtar nabood?v

راه حل بسیار خوبی بود! آفرین

black angel شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

ghorboonet jaei to zendegi gir kardi midooni koja peydam koni ke????patogham noooshnooo.blogsky.com hastesh hamishe inja pelasam habaram kon
:d

به خدا من از ذوق الان سکته می کنم که وبلاگم شده پاتوق کسی

black angel شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

be khoda age midoonestam sakte mikoni patoghesh nemikardam...mikhay beram az inja
?
baz ke be khod geefti.....bebin janbe nadari bahat roo rast basham....ah ah ah
asan patoghamo mibaram webe chap dast ayda laghal har sad sal ye bar post mizare intori onja aramesh esham bishtare...:))))v

black angel چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

az in pasokhet peydast sakht hoseleeye bahs nadari to ke nemioomadi hala ba bi hoselegi omadi ke chi????bi hoselegito vasamoon ovordi?

من کلا جنبه و اعصاب دو چیز رو ندارم: (صادقانه می گم)
1- شوخی
2-بحث درباره چیزایی که بهشون خیلی گیر دادم!
موضوع حوصله نیست موضوع جنبس!جنبه! من یه آذر ماهیم!سرتقم!

black angel جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ

pas khoda ro shokr faghat too 2nyaye majazi Ziaratetoobn mikonan azar mahi serteghe bi janbeye honarmande doost dashtanie bad akhlagh.........:P

همینه که هس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد