دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

لحظه هاى بى تو بودن مى گذره اما به سختى

خیلى سخته!تو دلم یه چیزه تو سرم یه چیز دیگه! دلم یه آدم دیگه رو مى خواد عقلم یه آدم دیگه رو!

زبونم که اصلاً حرف گوش نمى ده!اونى رو مى گه که دوس داره!مى خواد اونو خوشحال کنه...اما دلم،احساساتم،هیجانهام،خواسته هام...همشون رو سرکوب شده مى ببینم.

اونو خوشحال مى کنم تا شاید بتونم ذره اى از محبتاشو جبران کنم،بهش مى گم منم دوستت دارم تا جواب احترامى که همیشه بهم میذاره رو بدم.

دوستش دارم ولى انگار یکم تو رودربایستی موندم!

مى گه بهترین لحظه هاى زندگیم وقتاییه که کنار تو هستم.مى گه مطمئنم که عاشقتم.انقدر صادقانه مى گه که امکان نداره باور نکنم.

همه کسایى که مى شناسنش مى گن باهاش بازى نکن اون راست مى گه.بازى نمى کنم دارم بهش علاقه مند مى شم.ولى به سختى!

وقتى کنارشم همش دلم مى خواد یهو برگردم اونى رو که هنوز خیلى دوسش دارمو ببینم...

نظرات 3 + ارسال نظر
black angel دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

oon vaggtaei ke delam yeki ro mikhast aghlam yeki dg ro az khodam badam mioomad hes mikonam injoori kasif bazie hagham dashtam choon kasi ke doosesh dashtam delesh mano mikhast aghlesh yeki dg ro
albate be harfe eghlesh goosh kard...hala na delam kasio mikhad na aghlam

درک می کنم چی می گی
الان من دلم کس خاصی رو نمی خواد اما یه نوع آدم خاص رو می خواد!

black angel دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ

vaghti invar on vare webet ghet'e haei az sher haye ghomeishio mibinam hese khoobi migiram
mer30

black angel شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

خوشبختی و ثروت و عشق یه خاصیتی دارن هرچی بری دنبالشون فرار میکنن باید بزاری خودشون بیان سراغت و درست زمانی که دلت کسی و نمیخواد و تهایی راحت تره وارد زندگیت بشه...

پس الان وقتشه دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد