دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

ایام غم نماند!


همش به آدمایی که تو زندگیم بودن فکر می کنم. همیشه فکر می کردم اول جوونی یکیو پیدا می کنم و تا آخرش با همون می مونم...اما نشد. یادش بخیر اولین کسی که دوسش داشتم 19 سالم بود!شمع 20 سالگیمونو با هم فوت کردیم! بعد از اون فکر می کردم دوست قدیمیمو دوس دارم اما واقعا اونجوری دوسش نداشتم ولی یه سال بعد واقعا احساس می کردم بهش حس دارم, یه حس عجیب! باهش روزای خوبی نداشتم همش اختلاف. خودمم تو وضعیت روحی خوبی نبودم. بعد از اون کلی تنهایی کشیدم تا آروم بگیرم. بهار که شد کسیو دیدم که هنوز که هنوزه ته دلم می خوامش! با اینکه جنسش خورده شیشه داشت... بهترین روزای عمرم بود روزای با اون.نمی دونم چرا نه می تونم ببخشمش نه می تونم نخوامش. چند بار خواستیم از اول شروع کنیم نشد! خیلی جاها حق رو به اون میدم و خیلی جاها به خودم. خوب شد که روزای سختش گذشت. چند سال تو همه این جریانات, یه دوست واقعی داشتم که تو غم و شادیم شریک بود. همه چیمو بهش می گفتم. یکی از بهترین آدمایی که می شناسم. عاشقم بود اما من نبودم. همیشه فکر می کردم عشقو علاقه یه طرفه وقتی اونی که دوسش داری دوستت نداره خیلی بده اما بهم ثابت شد که برعکسش خیلی بدتره. خیلی برام عزیز بود بدون اون خیلی غمگین می شدم. خاطرات خیلی خوبی داشتیم. ساعتها حرف زدن بدون خستگی... بعضی وقتا حتی لازم نبود حرف بزنیم با یه نگاه منظور همو می فهمیدیم. یه روز به خودم فحش دادم! کی بهتر از اون می تونی پیدا کنی؟ کی می تونه انقدر بفهمه تورو؟ کی باهات انقدر روراست و مهربون بوده؟ کی مثل اون حتی بدیهات رو خوبی می بینه؟ ... دوسش داشتم اما یه دوس داشتن دیگه... نمی تونستم دستشو بگیرم نمی تونسم سرمو بذارم رو شونش اون کششش برام وجود نداشت. خیلی سعی کردم...حتی با احساساتش بازی کردم ولی نمی تونستم. ازش خواستم هر ارتباطیو باهام قطع کنه من سد زندگیش بودم. هر دو کلی کلنجار رفتیم تا از هم بریدیم. روزای تلخی بود خیلی دلتنگش بودم هنوزم دلم برای اون روزای بی دوز و کلک و شاد تنگ می شه. جاش خالی بود تو زندگیم. حالا ازدواج کرده و آرزوم خوشبختیشه. تولدم بهم تبریک گفت ولی من مجبور بودم ضد حال باشم چون دیگه زن داشت. و امیدوارم که دیگه اینکارو نکنه. بعد از اون باز رفتم تو پیله تنهایی باز کش مکش داشتم با اون آدم خورده شیشه دار! که باز هم نشد!

به امید روزای بهتر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد