دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

بی ادب و عصبانی و بر باد رفته و اس.هال

ر.یدم به زندگی


ر.یدم به تولدم


ر.یدم به شبای بارونی


ر.یدم به شب یلدا


ر.یدم به ماه آذر


ر.یدم به و.لنتاین


ر.یدم به ادامه تحصیل


ر.یدم به تجرد


ر.یدم به تاهل


ر.یدم به آرزوهام


ر.یدم


ر.یدم


ر.یدم

...

نظرات 4 + ارسال نظر
ئشقش شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ http://tinhay.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااام!!!
HAPPY BIRTHDAY!!!!!!:)

maryam شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ http://asheghanehaye-man-baraye-to.blogsky.com

سلام همزادم....
امروز تولدمونه....تولدت مبارک
امیدوارم تو این روز خدا هرچی که دوست داری بهت بده !

سلام همزادی
تولد تو هم مبارک مرسی که به یاد منم بودی خیلی خوشحالم کردی عزیزم
اتفاقا با اینکه خیلی از صبحش غمگین بودمو گریه کرده بودم بعد از ظهرش خیلی شاد شدم
احساس می کنم اتفاقات خوبی داره برام می افته انشاالله

[ بدون نام ] یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

جدا از این که من نگران خودتم...نگران چاه هم هستم.یه هو میگره!با اسیدم نمیشه بازش کرد!!!
چی خوردی بیرون روی گرفتی؟؟

lilipot جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ق.ظ

oh ab ghat bode . havaset nabodeha ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد