دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دوباره بهار

دوباره بهار!دوباره فصل انفجار هیجان...


پارسال این موقع چه روزای خوبی داشتم. از خوشی سرمست بودم. از احساس لبریز بودم.

یه بهار عاشقانه و شاد اما با یه پایان تلخ!


یادم نمیاد آخرین باری که تفریح کردم کی بوده...آخرین باری که احساساتی شدم کی بوده...آخرین باری که احساس زنده بودن کردم کی بوده...خیلی نق دارم واسه زدن!


نظرات 4 + ارسال نظر
کاوه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ http://harper.blogsky.com

خوشا به حالت میتونی اینجور احساسات و روزمرگیاتو بیان کنی.
راستی عکسات خیلی حجمشون بالاست.

شاید همیشه هم خوب نباشه
فک کنم درستش کردم مرسی

مهدی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام دوست عزیز
اولا باید اعتراف کنم که لاک ناخنتون خیلی قشنگه مخصوصا وقتی کنار اون گل هل قرار گرفته
دوما واقعا متاسفم برای این حسی که پیدا کردین من هم همینجوریم آدم احساس می کنه پیر شده و البته ببخشید و دور از جون شما به مرگ نزدیکتر شده.
اما با تمام این حرفا باز هم باید ترسید از اینکه در مقابل ادمای بی احساس عنان احساس و رها کرد.
موفق و پیروز باش

سلام دوست عزیز
مرسی نظر لطفتونه

والا فک کنم خودمم دارم بی احساس می شم دیگه! فقط روزارو به شب می‌رسونم و شبا رو به روز!

black angel پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

cheghad delam vase inja tang showde bud...ajibe ye ruzaei enghad vaght dashtam ke mishestam az avalin. posteto mikhundam ama in ruza mahi yebaram nemiam...

اتفاقا منتظرت بودم!
مرسی که سر می زنی

ابان دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ http://abanboy.blogfa.com

من که توی تصویر بهاری رو نمیبینم.

بیشتر لاک ناخن به چشم میاد که با گلها هم ست شده.

آخه این عکس رو توی بهار گرفتم توی باغ گیاهشناسی که پر از بهار بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد