دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

سفارشی

من منتظرم 

منتظر تویی که می آیی 

تو را، به خدا، سفارش داده ام !

همانی خواهی بود که خواسته ام 

من منتظرم 

منتظر تویی که منتظر من هستی 

من را طبق سفارش تو ساخته اند! 

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

من هم منتظرم....

maryam چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.khiale-pooch.blogsky.com

سلام دوستم...خوبی؟؟
تولدت مبارک....میدونم تولدت فرداست مثل من ولی ما عادت داریم شب قبل جشن میگیریم و تبریک میگیم... انشاالله از خدا یه کادوی خوب بگیری...

سلام دوستم.مرسی عزیزم که به یادم بودی .خیلی خوشحالم کردی
ممنونم ازت ایشــــــالا

black angel پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

Tavaloet mobarak azar mahi..

مرسی مرسی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ق.ظ

تولدت mobarak

حرف حالیت نمی شه؟

black angel سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

Paeiz shod tavalodetam omado raft alanam ke dg paeiz dare mire ama khoda vakili paeizam natonest hale toro avaz kowne...
Zemestono dg chikar konim to in badbakhtiam...
Ajab bi hoode tekrarist donya...
Hhmmmm

کی گفته حالمو عوض نکرد؟
خدا کنه بیهوده نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد