دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

احساس تقصیر

از اونجایی که خیلی با این نوشته خودم حال کردم (!) دوباره می ذارمش! 

"من زنده ام،من می توانم برای خواسته های دلم هر لحظه که اراده کنم اشک بریزم." 

 

پ.ن: 

یکم استرس داشت...چندتا موی سفید در اومده رو سرش...انگار واقعا غصه خورده...نمی دونم چرا یه حلقه طلایی دستش کرده...بغلـم می کنه و منو بو می کنه...چه جوری می تونه اونهمه حرفای تلخمو فراموش کنه؟... 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
محیا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

بانو
اینو هیچ وقت فراموش نکن که:
«وقتی آنچه را داریم می بخشیم، آنچه را نیازمند آن هستیم دریافت خواهیم کرد.» (لاوس)

باشه.اما منظورتو نفهمیدم

محیا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

مث بخشیدن یه حس توپ بعد از یه فوت عمیق از اعماق وجودت...

آهان
خب بعد یه سوال دیگه دارم!ارتباط این حرف با پست من چیه ؟

black angel دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

ey janam nosh.zad
khob hatman doset dare ke faramosh mikone dg...man ke tarjih midam vase khasteham ashk narizamo be sabram vaghti beshon residam be eshghe bodaneshon bekhandam va age donya bekhad narese ba hame donya bejangam na inke daro ro khodam bebandam va az tarse harfe baghie naram samte kasi ke dosesh daram o dobare bahash peyman nabandam

فک کنم خوشحالم...

نسیم دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام عزیز.منم متولد آذرم.خوشحالم پیدات کردم.بووس

سلام نسیم جان خوش اومدی عزیـــــــــزم

black angel سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

khoda ro shokr......:)lenge kafsheto bede bezanam too saraqm(falsafasho ke midooni)????v

مرسی
لنگه کفش؟؟دست راست رو اوصول می ذارن رو سر دیگران!

black angel چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

ye rasmi hast ke ba lenge kafshe kasi ke aroos shode mizanan too sare dokhtaraye dame bakht ke bakhteshoon nbaz beshe....hala ma linkesh dadim be khosh hal boodan shayad asar kardo ma niz shad shodim .....chenin ast

چه رسم خشنــــــــــی!
تا چه جور خوشحالی بخوای شما!

blakc angel پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

fekr nakownam ziadam khashen bashe age bad bod dokhtaraye dame bakht saresh dava nemikardan...yeyeye.yeye
mage khosh halia baham fargh daran???

والا ما که اولین باره می شنویم یه همچین چیزیو!
آره

[ بدون نام ] شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

مشکلت اینه که همیشه نمک نشناس و خودخواه بودی

نمی دونم چه جوری دیگه باید بهت بگم گم شو!

maryam پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ب.ظ http://khiale-pooch.blogsky.com

در این شبــهای بـــارانی
غــــــم انگیز است تنـــــــهایــــــی
بـــــــه امـــــــید نگـــــــاهی تلــخ ، که می آیـــــی
به احســــاسم قســــــم یــــک شب
دلم می میرد از حسرت
و من اهسته میگویم :
تــــــو هــــــــم دیـــــگر نمی آیی .....

سلام دوست خوبم....منم متولد آذرم...خوشحالم که با یه آذر ماهی دوست شدم...این کامنت رو میخواستم تو پست بالایی بذارم اما هرکاری کردم کد تصویری نداد...

سلام دوست آذر ماهی عزیزم، از آشناییت خوشحالم
مرسی از کامنت قشنگت

maryam پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ http://khiale-pooch.blogsky.com

چندم آذری؟؟؟

23

maryam شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ http://khiale-pooch.blogsky.com

جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باورت میشه اگه بگم منم 23 آذرم؟؟؟
چه جالب؟؟؟؟

ای ول چه باحال!
دم جفتمون گرم پس!همزادیم!

maryam شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ http://khiale-pooch.blogsky.com

خوشحالم که پیدات کردم...خیلی خوشحالم!!!!

مرسی عزیزم...منم خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد