دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

حسهای پاییزی

امروز از پنجره اتاقم یه صحنه خیلی زیبا دیدم؛ باد پیچید لای شاخه های درخت و یه عالمه برگ با یه آهنگ فوق العاده لطیف ، ریختن پایین! 

 

بی ربط نوشت: 

رقصـیدن با کسی که دوسش داری،  بغـل کردنش، بو کردنش، لمــس کردنش، حس کردن گرماش و خیـسی تنـش از بهشتی ترین حس هاست، مخصوصا که ادکلن گرم بزنه! 


نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ق.ظ

حالا شدی نوشزاده همیشگی...

بچه پاییزی...

OKay

دارمت...

مگه قبلش چه جوری بودم فاطمه؟

فاطمه چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ

از پاییز نمیگفتی...

نوشی امسال تولدم میافته تو محرم..دقیقا روز قتل زین العابدین!هه هه هه..

این هه هه یه جور ادای گریه کردن رو در اوردنه..

برا منم اینجوری شده بود
فردای تولدم تاسوعا بود!

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

khame meshki vase kake az koja avordin ?v

چی؟؟؟

آیدا ( چپدست) پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ

نوشو جان پست بالا میفرمایند خامه مشکی واسه کیک از کجا آوردین ؟
واسه عذاداری تاسوعاش میگن..
من خودم جواب میدم اتفاقن خامه اش سفید بود !!!!!!!

آهـــــــان! نه بابا کِیک شوکولاتى بى بى بود!
اما کلا چیکا کنم که تولدم محرمه؟ فقط یک بار تو زندگیم مى تونم شمع ۲۳ یا ۲۴ سالگیمو فوت کنم. حالا واسه یه اتفاق تاریخى که مال قرنها پیشه برا تولدم شادى نکنم؟؟؟
والـــــــا!

فاطمه پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

مثله لباس سیاه پوشیدن..خامه که سفیده..حالا خامه ی مشکی.. راستی این کی بود؟ که اینو نوشتندی؟؟!! آیا؟

shookoolat talkh mishe meshki!
ki bood ya key bood?nemifahmam chi migi

black angel شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

tajob mikownam azat fateme joz black angel mage kasi hast ke inja saze chap bezane o irad begire akhe?????are khodamam namake in web age tarif az kkhod nabasshehaaaa

دیگه کامنتای فاطمه اینجا تایید نمی شه.

black angel شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

mer30 iq ida banoo......kasi ke ba daste chap minevisad ama har dah sal yebar onam age hoselash sar bere
up kon baba.......az nowoo 88 rasme weblog nevisi beyamooz banoo
yeyeyeyeyeyey

شوخی شوخی با آیدای منم شوخی؟؟؟؟؟

black angel یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

آیدااااا؟؟؟؟؟؟ اتفاقن خامه اش سفید بود؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
مگه خامه جز سفیدشم هست؟آیا؟؟؟؟؟؟؟

black angel یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

cherasho nemidownama ama ba in bi rabt neveshte kheyli khoob hes migiramo ertebat bargharar kardam.....poshte ye vaneti neveshte bood lanat be hame kasaei ke to nistan ama atre toro mizanan.....khodaesham rast gofte

خودم ریز ریز می شم از خوندن و فکر کردن بهش

چه قشنگ نوشته پشت وانتش

محیا جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

عاشورا فقط یه واقعه ی تاریخی اونم فقط واسه قرنها پیش نبوده بانو!
امام حسینم فقط یه بار می تونست دوماد شدن علی اکبر و علی اصغرش رو ببینه
ولی ...
حالا شما دلت گرفته که چی؟!
شمع تولد 23 و 24 سالگیت رو نمیتونی بفوتی؟
جدیدن خیلی بی انصاف شدیا!

به به سلام محیا جون چطوری؟چه عب یادی از ما کردی خانوم

من هر روز زندگیم که می گذره بیشتر حس می کنم سنم داره می ره بالا!
همه شمعامم باید فوت کنم حتما!
بی انصاف؟؟

محیا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام بانو
ببخش زندگیم حسسابی قاطی پاطی شده
برام دعا می کنی؟
ولی
آره بهت گفتم بی انصاف!
چون که داری قشنگ ترین مراتب ادب رو در برابر زیباترین و نازترین مخلوق خدا رو به رسم غلط می فروشی.

(؟)اصلن ببینم کی گفته که آدم شب تولدش باید شمع فوت کنه؟ هان؟

یه سوال دیگه:
(؟)این فوت کردن شمع شب سالگرد تولد آدم به چه معنیه؟

ای بابا خدا نکنه آره حتما عزیزم

ااااا بابا انقد تند نرو!خود امام حسین هم انقدر سختگیر نیست والا!
نمی دونم فلسفه شمع فوت کردن چیه!اما وقتی آرزو می کنم و شمعامو فوت می کنم احساس می کنم حتما برآورده می شه و حس خیلی توپی بهم دست می ده!

روزبه پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ http://my-truelove.blogfa.com

اگر می دانی در این جهان کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند

و صدای قلبت آبرویت را به تاراج می برد مهم نیست که او مال تو باشد

مهم این است که فقط باشد زندگی کند ، لذت ببرد و نفس بکشد ....

نیلوفر شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:22 ق.ظ http://kiiimiia.mihanblog.com/

ایشاالله سایتتون همیشه پابرجا باشه.
5616

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد