دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

پاییز،فصل من

بگذر تابستان  

حالم با تو خوب نمی شود 

 

پاییز حال مرا خوب می شناسد  

من زاده پاییزم

نظرات 12 + ارسال نظر
سحر جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ق.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

سلام
واااااااااااااااااای شما هم متولد آذرین !!! خوشبختم

سلام سحر جان
منم همینطور! خوش اومدی

سحر جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

عزیزم خوشحال میشم به منم سر بزنی

black angel جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ق.ظ

gahi vaghta mese alan harfi nadaram ama in neveshte ro doost daram bad donbale like zire post migardam!!!!pas minevisam like

دقیقا منم همین مشکل رو دارم! دنیای وبلاگ یه لایک کم داره!

فاطمه جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ

راستی فردا تولد بنیامین بهادریه...
کاش میشد یه طوری بش تبریک بگم!
بنیامین عشقه!!!
خواننده ی محبوبمه
آهنگ جدیدشو شنیدین؟ آهنگه تا حالا عاشق شدی؟ خیلی قشنگه اگه خواستین دانلودش کنین!

فاطمه جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

وقتی یاد روزایی می افتم که تنهایی زیر درختای خشکیده قدم میزدم...

اون موقع احساس بدی نداشتم اما الان تو خاطراتم انگار یه نفر کم بود...

آخه کجا بودی عوضی؟؟؟

ببخشید با شما نبودم!

درک می کنم...

اینجا هرچی دوس داری بگو آذر ماه آدمای آزاده فطمه جون

[ بدون نام ] شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

تبریک می گم .. امیدوارم این مقطع جدید رو هم با موفقیت بگذرونی و همیشه موفق باشی

چرا هیچ اسمی ننوشتین؟
ممنون

[ بدون نام ] شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

من خیلی وقته که دیگه اسمی نمی نویسم..خیلیم مهم نیست :)

من چقدر خنگم!حتی نپرسیدم برای چی داری تبریک می گی
نمی خواد اسم بنویسی،کاملا معلومه برام که کی هستی!

nonosh یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ

akhey khahare manam azar mahiye:X motevaledaye azar khili khosh ghalb hastan dasteshonam hich vaght namak nadare omidvaram to zendegit khosh shans bashi

از قول من خواهرتو ببوس نونوش جان
من اوصولا سعی می کنم از کسی توقع نداشته باشم که بعدا حس نمک نداشتن دست بهم دست نده!

black angel جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

خوب بفرما اینم از پاییز ببینم حالا حالت خوب میشه یا همش بهونست
مجددا پاییز مبارک بانو

حالم توپه توپه!!! تازه می تونم نفس بکشم.
همیشه بهار و پاییز برای من اتفاقای باحالی می افته

black angel شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ


khoda ro shokr

khosh be halet
hasoodim shod nooshzad :((
sare ye mozooei halam gereftast
vase raftan sare kelas lahze shomari mikonam ke laghal vaghte fek kardan be in mozoo ro nadashte basham..

عزیزم نبینم حالت گرفته باشه
آره خوبه سرت گرم می شه حواست پرت می شه

black angel شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

omid varam in paeiz aroos shodaneto bebinim azizamm albate namarde kasi ke vase aroosish davat nakone....va namard tar ooni ke davat beshe o nare....:)))

ایشالـــــــــــــــــــــــــا
تو دعا کن منم دعوت می کنم

black angel شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

azar mahie o harfesh......harf zadia

باشـــــه! تو برو تو کار دعا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد