دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

شکست

2تا خواننده دارم که از شکست من خوشحال می شن خوشودن می دونن کیارو می گم! شاید ناخواسته باشه خوشحالیشون و حتی خودشون خبر ندارن که خوشحال شدن، اما می شن! 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزاد شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

یاد بدبختیام افتادم

پژوهنده شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.myfava.blogsky .com

برات پیام میفرسته


چطوری؟


اشکات سرازیر می شه


دلت اونو میخواد


میخوای اشکاتو پاک کنه نوازشت کنه


5 خط اس ام اس براش تایپ می کنی


بعد همه رو پاک می کنی و براش میفرستی : خوبم ، تو خوبی ؟

کاش حداقل اینا بود که گفتی !

فرداد چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

حیف که ازم کوچیکتری وگرنه بات ازدواج میکردم(محض خنده گفتم جدی نیس)/اونایی که از شکستت خوشحال میشن تیمارن یعنی روانی اند!!!!!

حیف شدا!
دست خودشون نیست آخه!من می بخشمشون

black angel یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

hamin ke hale man khowsh nist
hamin ke ghalbam ashoobe!!
to khosh bashi
baraye man hamin bad
boodanam khoobe!!!
be in ke boghzam az chi bood
be inke too delam chi nist
tamame omr khandidam
tamame omr shookhi nist!!!
cherasho nemidanam am delam khast ino inja benevisam....

بلک انجل عزیز!
مرسی که نوشتی لذت بردم واقعا

black angel شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ق.ظ

این کمترین کار ممکن در قبال نوشته های زیبای شماست
مرسی که مینویسی
همین که مینویسم و به واژه میکشم تو رو
دوباره بار غم میشینه روی شونه های من

خجالتم می دی
مرسی بلک انجل جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد