دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

هیچ رد پایی در دنیایم نیست

خیلی تنهام

دلم می خواد:

آیدا از شهرستان واسه همیشه برگرده تهران

فرزاد مثل بچگیاش روزی 3 ساعت برام حرف بزنه

گوشی جدید بخرم

نرم دانشگاه

روزی 12 ساعت بخوابم

هرچی می خوام بخورم و چاق نشم

یه خونه جدا داشته باشم

همه قسمتای توای لایتو با دوس پسرم پشت سر هم ببینم

یه روز کامل سیمز بازی کنم

با آیدا بریم بازار چرت و پرت بخریم

هر روز مهمون داشته باشیم

سر تا پای اشکان رو به کثافت بکشم دلم خنک شه

دزد پولیو که ازم دزدید بذاره سر جاش

خط ثابتم وصل شه ولی براش هیچ قبضی نیاد

واقعا اینا خواسته های زیادیه خدا؟ نه می خوام بدونم؟؟ مگه چیه؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
تفکرات یواشکی یک... یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ق.ظ

عزیزمممممممممممممممممممممممممم

اریانا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://kherse63.blogfa.com/

هیچکدومش خواسته زیادی نیست ولی خب دلش نمیخاد اینا رو براورده کنه چون زورش زیاده. فقط باید ساخت باهاش. گاهی خیلی اذیت میکنه

آخه واسه چییییی؟
والا من که کاری جز ساختن نکردم تا حالا!
ولی می خوام

آیدا جون شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.om

من برمیگردممممم بعد ۴ سال که یه سالشم تموم شد سه سال .. حالا خوبه من همش تهرانم ور دل توام ..:)))))
استراایا که نرفتم ... :)
بازارم که رفتیم ...
اون یارو کی بود ..آها اشکان اونم که ..ون لغش !
مامانتم نره سر کار که کی خرج اون شیکم تو رو بده که هی بخوری و چاقم نشییی آخه جیگگر ؟
دفرزادم که بزرگ شده ولی خب خدا رو شکر هنوز برادر مهربونیه .. اما موافقم با این دلتنگی .. یاد بچه گیامون به خیر ...
دزده هم که پیدا شده .. امااااا ...
حالا الانم که عیده روزی ۱۲ ساعت بخواب ..
سیمزم بریز بازی کن ..
الانم که باز عیده همش مهمون دارین ...
غلط کردی نری دانشگاه .. (همون فحش غلیظه)
اون فیلمرم قسمت شه بشینی ببینی ..
یه دونه گوشیت موندو خطط که اونم به موقش .. صبر اله ..
در اخر باید به تو دختر گل بگم که آآآآفررررررین چهههه قششششنگ ..

۳ ساااااال
بیشتر از اینا باید ور دلم باشی اخهههه
بازار خوب بود
اون که کون لقش شدیدا دیگه پهن هم حاضر نیستم بارش کنم
ااااا مامانم بیکار شد!!!! ای تو روحم با این خواسته هام
الان انقدر غمگینم که هیچی از گلوم پایین نمی ره
یاد بچگی بخیر ....
دزد عوضی فلان فلان شده!
خوب خوابیدم
سیمز از کجا بیارم آخهههه
کدوم فحش غلیظه منظورته دقیقا ؟؟ بابا ما اینجا با کسی تعارف نداریم راحت باش !!منظورت گه سگه ؟؟؟؟
قسمت نشد
ایشالا
آفرییییییییییییییییییین به خودتتتتتتتتت که خیلی قشنگتر بلدی شیطون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد