دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

میکروزوم

استاد شاسی بلندمون امروز سر کلاس گفت واسه استخراج میکروزوم از موش،بهش دو سه روز غذا نمی دن بعد زنده زنده سرشو می برن بعد کبدشو در میارن(همون جیگرشو!) بعد میکروزوم ها رو ازش به دست میارن...بعد یکی از پسرا از ته کلاس گفت یعنی قبل سر بریدن آبم بهش نمی دن بخوره؟!خیلی خندیدیم!!!

(خدارو شکر ما از این کارا نمی کنیم!نهایت خلافمون تشریح ماهیو غورباغه و لاک پشتو کرمه و جدیدا اسکلمون می کنن می شینیم تخمک ماهی زیر لوپ میشمریم!!!!من که باهاش حال می کنم!)

بلایند دیت عزیزم امروز اس ام اس زد حال و احوال کردیم!بیچاره نمی دونه من دقیقا چی می گم!!!فک کرده ازش خوشم نیومده!البته همینجوری فکر کنه بهتره!اصلا بره هر وقت ازش خوشم اومد خودم صداش می کنم!

 

  

 

پ.ن.(یکشنبه): امروز داشتیم یه ماهی فوق العاده بوگندورو تشریح می کردیم که اسمش یادم نمیاد الان،بهد یکی از بچه ها که خیلی بد دهنه داشت بازش می کرد یهو بو زد تو حلقش!!!بعد  قاطی کرد گفت اه بوی سگ پدر میده!!!!!من که ترکیدم از خنده!گفتم گلشید جان عزیزم دقیقا بوی چی می ده؟گفت بوی سگ پدر!!

نظرات 10 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://arashq.blogfa.com

اول کاش یک موش بودم که کلمو دختران زیبای آزمایشگاه میکندن همچین زنده زنده
دوم من مرده این پس انداز کردنت هستم واسه آینده! میشه منم بزاری به حساب! واسه روز مبادا!!111

وای خدا نکنه!!!
من کلا تو کار پس اندازم!!!

مهلا یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ http://zemes2n.blogfa.com

سلاممممممممممممممم
noooooooshooooo جون خوبی؟
ببخش دیر اومدم ممنون بهم سر زدی..
وبت قشنگه!

سلام عزیزممم
مرسی تو چطوری؟
خواهش می کنم.ممنون که تو هم به من سر زدی
بووووس

سایه یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://saye2010.persianblog.ir/

نه عزیزم بهتره صداش کنی اما نه به صورت تابلو
ایراد هم نداشت که موضوع ناراحتیتو گفتی
من یکی از دوستام اینطوری با هم آشنا شدنو ازدواج کردن

وای راس می گی؟ ای ول!البته هنوز خوب نمی شناسمش ولی حس می کنم خوبه!دلم می خواست از این تنهایی در بیام...ولی نه با هر کسی.حالا نمی دونم چی پیش میاد!!
هر چی خدا بخواد!

bardia یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.royaiyclub.tk

etefaghan yeki az familaye ma ham ba jilet ghabl az inke
doktor beshe ghurbaghe ha ro jarrahi mikard !!!
albate motmaen nistam faghat jarahi mikard ya ... !

reshtat chiye to ?

جراحی نبوده اون!شکنجه روحی روانی بوده!!آخه با تیغ؟؟؟


رشتم زیست شناسی دریا هست!

bardia دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

zist shenasiye darya ?
hala ke ine mishe ye soale daryayi azat beporsam ?
are ?
bashe miporsam...
mikhastam bedunam mishe in padideye labe darya
aftab gereftano baram tashryh konid ? :D:D:D:D

:))))


(shukhi)

تشریح خاصی نداره والا!!!یه عده ای می رن اینکارو می کنن که دوس دارن زمستون و تابستونشون با هم فرق داشته باشه!(از جمله خودم!)


سوال داشتی بازم بپرسا اصن تعارف با من نکن!!!
D: (;

کمال دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://baroonedeltangi.blogsky.com

زیست شناسی دریا؟
تا به حال نشنیده بودم
کشته مرده ی این مستندات دریایی و کلا جانور شناسی هستم
اصن هر مستندی بده می بینم
زمین شناسی و نجوم و حیوانات و هر چی
حتی مستند های فرهنگی
بوی پدر سگ میده؟ :))
یعنی دقیقا بوی پدر آقا(یا خانم) سگ رو میده یا بوی کسی رو میده که پدرش سگه؟
بالاخره ای موضوع خیلی داره مهم میشه بگو هر چه زودتر شفاف سازی کنه
یه وقت به وبلاگ ما سری نزنی ها
اصن نگران نباش فقط دو تا آپ کردم

من خودمم زیاد نشنیده بودم به جز یکی از فامیلامون که همین رشته من و دانشگاه من درس می خونده!
خیلی باحاله منم واقعا عاشقشم
رشتمو خیلی دوس دارم و خوشحالم که قسمتم این بوده!
والا دقیقا معلوم نشد!بوی سگ پدر یه چیزی تو مایه های بوی افتضاحه!

سایه دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ http://godmother.blogsky.com

دقیقا چی میخونین؟!!!
رشته هیجان انگیزیه

زیست شناسی دریا
آزاد تهران شمال
آره خیلی هیجان دارههههه

کمال سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://baroonedeltangi.blogsky.com

ا جالب شد آخه این سایه خانم هم فکر کنم آزاد تهران شمال می خوند
حالا چی می خوند یادم نیست

واقعا؟ولی فکر نمی کنم توی دانشگاه ما باشه.

سایه چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://saye2010.persianblog.ir/

Blind Date چی شددد
زودی بیا خبر بده

هیچی نشد!!!فکر نمی کنم به درد بخور باشه!
فعلا که هیچ خبری از هم نداریم و منم برام مهم نیست.اگه می خواست یه حرکتی می کرد مگه نه؟

مهدی پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

پس با این حساب شمابعد از فارغ التحصیلی می تونین قصابی یا مرع فروشی بزنین

نه دوست عزیز!ما با جونورای بیرون آب کاری نداریم!فقط آبزیارو می ترکونیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد