دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

چی می خواد؟!

می زنم پی اِم سی؛امید داره یه آهنگ مزخرف می خونه!

به فرزاد می گم این چی می خواد آخه؟

می خندیم!

می زنم تی وی پرشیا؛معین داره یه آهنگ قدیمیِ داغون می خونه آستینای کُتشم تا زده!

می گم اینم همونو می خواد!

می خندیم!

 

 

 

پ.ن.:دلم می خواد آهنگ بذارم اینجا ولی اگه آهنگایی رو که دوس دارم بذارم همه در می رن!!کی House Music دوس داره؟هر کی دستش بالاس دمش گرم!!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
فرناز جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:03 ب.ظ http://sms-off-jok.blogfa.com

سلام

به نظر شما ایرانی ها دارای چه توانایی های خلاقانه ای هستند؟

کارهایی که فقط یک ایرانی قادر به انجام دادنش میباشد
با یه مطلب طنز منتظرتم


.................................

بابا بازم گلی به جمال آهنگای قدیم

ایرانیا که کلا زیادی خلاقن!

طنز نویس نیستم من دوست جان!

رویا66 جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://asemanedelam.persianblog.ir

سلام نوشوجان
ممنون که بهم سر زدی.
در مورد لینک لطف می کنی. منم با اجازه ت لینکت می کنم.
ما نیز افتخار می کنیم به متولد ماه آذر بودنمااااااااااااان!!!

سلام رویا جون
ممنون عزیزم
به قول شهاب حسینی تو فیلم سوپر استار:
آدما تو دنیا دو دستن: -اونایی که تو ماه آذر به دنیا اومدن
-اونایی که دوس داشتن تو ماه آذر به دنیا بیان
(البته اون گفت مرداد!ولی خب کاملا معلومه که اشتباه لپی بوده!!!!)

یه نقطه‌ای جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام
لینک کردن که اجازه نمی‌خواد. بفرما لینک کن. مرسی (گل)

سلام!
ممنون!

هنا جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ

منم یه عالمه درس نخونده دارم
منم از بهار بدم میاد البته از تابستون بیشتر:(
منم خیلی کار دارم ولی فقط نگاشون میکنم:دی
منم الکی میخندم :دی :دی
اینجا چرا شکلک نداره:((

چیکار کنیم با این همه کار؟می گم بیا به یکی پول بدیم کارامونو بکنه هنا جون!!!!
آره کاش شکلک داشت!!!!
تابستون خیلی بی کاریش زیاده ولی خب این که خوراک خودمه!!!!!

وارش جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://parchin147.wordpress.com/

مدتیه که دیگه ماهواره رو هم خاموش کردم دیگه هیچ ینیگاه نمیکنم

کار خوبی می کنی عزیزم!همین ماهواره و اینترنت منو از کارو زندگی انداخته!!!!

bardia شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

MANAM az haous khusham miad :)

عاشققشششششششمممم
ترنس هم گاهی خوبه
بعضی وقتام دنس

brida شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://7722.blogfa.com

گرگ بارون خورده تو هنوز هم هست؟
منم یک زمانی کسی رو داشتم که گرگ نمایی داشت که تنها من رو از گرگ صفتان حمایت می کرد اما یک شب مهتابی زوزه ای شنید و دیگه برنگشت
از اون روز نه من زخمی گرگی شدم نه عاشق حالا خودم گرگی شدم

نه دیگه مال من نیست!می گفت معنی اسمش اینه!اتفاقا اصلا گرگ نبود!بره بود ولی یه بره احمق.ظاهر بین .دهن بین.فوق العاده بچه..
گرگ بودن خوبه!!!!ولی به شرطی که به کسی آسیبی نرسه!
مرسی که پیشم میای!

یک مرد حساس شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ http://hasas2.blogfa.com

ای سرا پا همه خوبی!

wo0ow

کمال شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://baroonedeltangi.blogsky.com

سلام
در مورد شهاب حسینی عرض شود کلا مردادی ها مغرور ترین انسان های کره ی زمین هستن و این از اون جهت بود
امید و معین هم برای تجدید خاطرات خوبن اما دیگه دورشون گذشته
خیلی کم هستن که موندگار بشن مثل موسیقی سنتی ما که سر درازی داره
یا اپرا و آر اند بی و ...
البته این به این معنی نیست که موسیقی امروز هم نمونه
نمونه ی بارزش همین رپ خودمونه که ما تازه کشفش کردیم اما اینم داره به تکامل میرسه و حدود 40 سال هست که داره به کارش ادامه میده
house رو نمی دونم چیه یعنی فقط شنیدم اسمشو
یه چند تا مثال بزن پیشو بگیریم

مردادیا آدمای باحالین!!!مخصوصا مردای مرداد خیلی پر حرارتو با احساسن!!!من مردادی دورو برم زیاد بوده!
رگ خوابشونم اینه که ازشون تعریف کنی!!!
من منکر خوب بودن موسیقیه سنتیمون نیستم ولی بعضی از ایتن آهنگایی که شاید خیلی وقتا خیلی باهاشون کیف می کردیم الان به نظرمون جواد(!) میان !!!
House music یه سبک از موسیقیه با تمپوی بین 100 تا 120
توی نت سرچ کنی چیزای خوبی می بینی
اینم یه سایت توپ واسه دانلود:
www.newhmusic.com

سایه سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://godmother.blogsky.com

امید خوبه که!البته من اسمشو بیشتر از آهنگاش دوس دارم:))

خوبه ولی به نظر من زیادی امیدوارانه می خونه!!غیر واقعیه آهنگاش!!!
می دونی من کدوم آهنگشو دوس دارم؟ اونیو که می گه : کوچه وفا رو چه کنم! یاد بچگیام و عروسی داییم می افتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد