دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

The winner takes it all,the loser has too fall

؟Tell me does she kiss like I used to kiss you 

؟Does it feel the same when she calls your name

نظرات 4 + ارسال نظر
سایه پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://godmother.blogsky.com

عزیزم
توی آدرس وبلاگت که میذاری یه ال کم میذاری و میره یه جای دیگه یعنی میذاری بوگ اسکای
محض اطلاع عرض کردم:))

واقعا دمم گرم بس که سرم با ... با .... هیچی (!) در حال مجادله اس!

bardia جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.royaiyclub.tk

az in be bad beruz kardi khabaram kon ... hatman miam neveshtehato mikhu

nam ...

:)

حتما
ممنون :)

هنا جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام خوبی؟امروز با وبت آشنا شدم
وقتی نوشته هاتو میخونم انگار که دارم نوشته های خودمو میخونم!!
منم متولد آذرم...یکی رو دوست داشتم میگفت دوستم داره ولی همیشه ازم شاکی بود..از لحن حرف زدنم..از این که بدون فکر جرف میزدم..از اینکه وقتی عصبانی میشدم چشمامو میبستم و دهنمو باز میکردم..۸ سال با هم بودیم..
خانواده ش با ازدواجمون مخالفت کردن..ندیده و نشناخته...اونم زیاد باهاشون نجنگید..میدونستم به من اعتماد نداره..میگفت نمیتونی جلوی زبونتو بگیری..میدونم بعدا مشکل ساز میشه...
راست میگفت... هرکاری میکردم باز موقعی که عصبانی میشدم چیزی رو میگفتم که نباید...لحنمم بد بود خودم میدونم..متاسفانه اینم یکی از خصلتای آذریاس:((( اون شهریوری بود..فوق العاده حساس..درست نقطه ی مقابل من...
بهرحال الان دیگه با هم نیستیم..منم وقتی بهش فکر میکنم قلبم درد میگیره..خیلی...
دو سه بار قبل از اون هم با هم بهم زده بودیم..ولی نتونسته بود طاقت بیاره و برگشته بود...خودشم میدونستم خوبیاهایی که دارم اونقد زیاده که میتونه چشممو روی این یه خصلت بدم ببنده دلش نمیومد از دستم بده ولی ایندفعه..نمیدونم...
ببخشید سرتو درد آوردم..بازم بهت سر میزنم

سلام عزیزم.ممنون از کامنتت کاش یه ایملی چیزی می ذاشتی برام.خیلی دوس دارم باهات حرف بزنم.قسمت اینجوری بوده.شاید بهترش برات پیش بیاد.من که منتظر نشستم تا پیش بیاد!یه نفر هم هست که اتفاقا اونم آذر ماهیه و دقیقا روز تولدش با اونی که خیلی دوسش داشتم یکیه ولی اخلاقاشون زمین تا آسمون با هم فرق می کنه.و من از این یکی بینهایت خوشم میادولی لامصب پیشنهاد نمی ده که!
دقیقا اینی که می گی درسته.من خودم وقتی عصبانی می شم دوس دارم طرف مقابلم ساکت شه و من هر چی دلم می خواد بگم.وای بعضی وقتا که یه چیزایی می گم که بعدا اصلا نمی فهمم این حرف رو از کجا اوردم!گند می زنم خلاصه!البته الان دیگه بال و پرم ریخته!!!
یکم با سیاست و آروم شدم ولی بازم گاهی یه گندای زیبایی می زنم!!!
آره من و تو انگار شباهت زیاد داریم فقط من فرقم با تو این بوده که طرفم هم یه متولد آذر بود و ...خلاصه روزی بیس بار همو می کشتیم!!!!

فرنی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

Who gives a shit :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد