دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

ای که از هر چه کفایت کنی و کفایت نکند از تو چیزی کفایت کن

بطری آب را در دست می گیرم و خنکی اش دستم را خوشحال می کند.لعنت می فرستم بر هر چه قرص کلسیم است!اگر روزی گلویم پاره شود و من لال شوم تقصیر از اوست.از بس که بزرگ است حتی نصفه اش.  

 

پ.ن. : عنوان پست طولانی شد و نیمه کاره موند! 

((ای که از هر چه کفایت کنی...و کفایت نکند از تو چیزی...کفایت کن آنچه برایم مهم است..))

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ http://mar.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارید فقط خیلی سرده
به منم سر بزن پشیمون نمیشی
نظر یادت نره

خیلی سرده؟؟؟
آخی الهی بمیرممممم
بیا دستاتو ها کنم گرم شی!

نیلوفر چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

نوشی من دارم روانی میشم.

من از تو بدترم به خدا!
ولی به روم نمیارم پروو نشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد