دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

غیبت عشقه که ما رو می کُشه

کاش منم عاشق می شدم.خاموش شدم رفت!دلم می خواد آدما روفقط  از دور نگاه کنم (البته فقط مذکراشو!) شدم مثل یه محلول فوق اشباع که می خواد بلور تشکیل بده و اگه تکونش بدی بلوراش می ریزه!

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان از شیراز یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
چرا از دور؟
مگر مشکلی هست ادمها با هم مهربون باشند و صمیمی ؟
بهتر نیست بیایی از نزدیک امتحان کنی؟
شاید انها هم دوست دارند از نزدیک با کسی بشینندو حرف دلشون را بزنند.
موفق باشید

نه بهتر نیست

چپ دست پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

جیگرتو خااااموش ... تو الان به یه کبریت احتیاج دارییی ..تا شعله ور شیی ..من تو رو میشناسسسممممتتتت .... (چشمک)

میخوام لینکت کنم .. جوابشو پای تلفن بهم بده !

اگزکتلی!!!!ولی فندک باشه بهتره!
باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد