دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

دلخوشی های یک دختر متولد آذر...

یک متولد آذر مینویسد!

من به خودم زیر قرضم

دلم واسه خودم می سوزه.خیلی خودم رو اذیت کردم تا حالا.طفلی

دلم می خواد یکی پیدا شه ازم مواظبت کنه.کمکم کنه قرضامو به خودم پس بدم.

قلبم می سوزه،دردش دیگه زده تو پشتم.

برو از زندگی من بیرون لعنتی.تا بهت فکر می کنم تپش قلبم شروع می شه.درد هم که جدیدا بهش اضافه شده.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com/

سلام عزیز دلم
تو دوباره داری با خودت می جنگی؟ دندون خراب مدت ها پیش باید میکندی مینداختی دور. اینقدر عذاب نده خودت به خدا میرم می کشمشا!!!! بوووووووووووس

دیگه کندمش عزیزم.
خیلی سخته.آرزو می کنم که هر چه زودتر فراموشش کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد